12.24.2010

merrychristmasochsåvidare

igår blev jag ett år äldre. super spännande. men känner att (födelsedagsmannen) kan prioritera resten av befolkningen. jag är nöjd nu. det jag vill ha måste jag uppnå själv.
tack för alla grattis. man blir alltid lika chokad när människor vet saker man inte förväntar dem att veta.
firade jul idag. åt mycket. hade ätit mer om jag inte satt ett ben i halsen. typiskt. I was on a roll ju. många "men för fan, träd in i tvåtusentalet", "men så var det på den tiden", "kan han inte hålla snoppen i styr så får han gå någon annanstans".
allt är väl fint. men även kalle har tappat glansen. vill vara barn igen. vill vara liten och naiv hela livet. tror jag ska slösa bort alla pengarna. sånt mår man bra av.
"och han fick resterna av magdalena"


två bilder.


gillar min 60-tals klänning.


gillar min morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar